Integratie-activiteiten volwassenen

Studiebegeleiding
Stichting SADOR helpt steeds meer volwassenen met de voorbereiding op het inburgeringsexamen of de entreetoets 1F voor het MBO, maar ook met de voorbereiding op het staatsexamen Nederlandse taal (NT2) dat toegang geeft tot vervolgstudies op HBO- of WO- niveau.

Cursus ‘Nederlandse zinnen maken’
Hoe maak ik een goede Nederlandse zin?
Op deze vraag geven we je antwoord in deze cursus.
In kleine groepen gaan we met je aan de slag om Nederlandse schrijf- en spreekvaardigheid onder de knie te krijgen.

Naaigroep
Stichting SADOR runt een naaigroep waarin vrouwen met diverse nationaliteiten samen kleding leren maken, reparaties aan kleding uit leren voeren en andere creatieve dingen maken (denk bijvoorbeeld aan tasjes).
De voertaal in de groep is Nederlands, zodat iedereen de Nederlandse taal beter onder de knie krijgt.U kunt worden gekoppelt aan een contactpersoon nadat uw een intekengesprek heeft gehad op een woensdag.

De groep komt iedere week op dinsdagochtend samen van 09.30 tot 12.00 uur in ’t Kattegat in Hoofddorp.

N.B. Er is momenteel een wachtlijst voor deze activiteit.

Contact
Voor alle aanmeldingen en vragen betreffende onze activiteiten voor volwassenen kun je ons bereiken via ons contact formulier of neem telefonisch contact op 06-34323904.