Huiswerkklas is weer begonnen!

Sinds maandag 1 oktober is de huiswerkklas weer begonnen. Het is met samenwerking van Stichting Maatschappelijke Ondersteuning Migranten . Wij bieden huiswerkbegeleiding aan kinderen van de basis – en of middelbare school. Deze huiswerkklas is aangeboden aan vluchtelingen met een status, migranten en Nederlandse kinderen met ouders die leven op (bijna) bijstandsniveau.

Bent u een wiskunde of nederlands docent of heeft u kennis van de vakken , en wilt uw die kennis aanbieden aan kinderen die het nodig hebben. Neem graag contact op met de onderstaande nummers.

Deze huiswerk begeleiding is elke maandag en donderdag van 4 tot 6 in p-punt Graan van Visch 14301, 2132 VJ Hoofddorp.  Voor meer vragen of aanmeldingen neem contact op met mevrouw Mohamud op 06-34323904.
Word begeleden door Said Akkabi tel 06-21537590